Nawet niewielkie firmy dostrzegają potencjał oferowania swoich produktów lub usług przez internet. Chcesz jeszcze skuteczniej docierać do konsumentów? Zależy Ci na poprawie poziomu obsługi klienta? Poznaj 5 narzędzi, które mogą korzystnie wpłynąć na rozwój Twojego biznesu.

Brand24 – systematycznie monitoruj, co piszą o Tobie klienci

Jeżeli zespół jest zmotywowany i posiada wszystkie niezbędne narzędzia, może profesjonalnie obsługiwać klientów. W tym przypadku nie należy jednak bazować wyłącznie na własnych odczuciach, ale systematycznie sprawdzać, co o firmie sądzą jej klienci. Do tego celu służy Brand24. To narzędzie pozwala monitorować komentarze o firmie zamieszczone m.in. w serwisach informacyjnych, na blogach i w mediach społecznościowych.

Sprawdzając opinie klientów, którzy skorzystali z oferty Twojej firmy, możesz szybko reagować na negatywne wpisy. To także sposób, aby kontrolować pracę zespołu.

CRM – usprawnij obsługę sprzedażową i posprzedażową

Firmy (nie tylko te działające online) często utrzymują bardzo rozbudowany dział sprzedaży. To właśnie one mogą najwięcej zyskać dzięki oprogramowaniu CRM. Co konkretnie? Dla przykładu Program CRM ESTI, który dedykowany jest biurom nieruchomości, pozwala w jednym miejscu gromadzić informacje o klientach, ofertach i historii kontaktów. Dodatkowo można go zintegrować z oprogramowaniem pocztowym i wykorzystać jako archiwum faktur. W ten sposób staje się podstawowym i efektywnym narzędziem pracy.

Korzystając z dobrego systemu CRM, możesz także usprawnić komunikację wewnątrz swojego zespołu. To jeden ze sposobów, aby ograniczyć rotację pracowników w firmie.

Keywordtool.io – twórz treści marketingowe zgodne z trendami SEO

W sieci do klientów można docierać różnymi kanałami, również za pomocą bloga. Tworząc wpisy, warto pamiętać nie tylko o merytoryce – treść powinna być też zgodna z zasadami SEO. W ustaleniu najczęściej zadawanych przez użytkowników internetu pytań pomoże Keywordtool.io. To intuicyjne w obsłudze narzędzie, które pomaga ustalić słowa i frazy najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę internetową.

Wykorzystując Keywordtool.io, możesz tworzyć poczytne wpisy, do których szybko dotrą Twoi potencjalni klienci. Pamiętaj – dzielenie się wiedzą może zaprocentować.

Canva – zaprojektuj estetyczne i przykuwające wzrok grafiki

Za pomocą grafik czy infografik można w przystępny sposób przekazać dowolny komunikat. Firmy prowadzące bloga powinny nie tylko dodawać nowe wpisy, ale także wykorzystać potencjał drzemiący właśnie w grafikach. Możliwość szybkiego tworzenia estetycznych i czytelnych materiałów wizualnych daje Canva. Program jest intuicyjny w obsłudze i nie wymaga instalacji na komputerze.

Jeżeli prowadzisz biuro nieruchomości, dzięki grafikom możesz zaprezentować np. etaty zakupu mieszkania czy starania się o kredyt. To prosty sposób, aby przyciągnąć uwagę klientów.

Evryplace – stwórz wirtualny spacer po nieruchomości

Nowoczesne technologie mogą zmieniać biznes. Doskonałym przykładem są programy do tworzenia wirtualnych spacerów po wystawionych na sprzedaż nieruchomościach. Służy do tego m.in. Evryplace. Wystarczy sfotografować wnętrze mieszkania czy domu, a na podstawie tego materiału aplikacja stworzy wizualizację w technologii 360. To prosty, ale skuteczny sposób na to, aby podnieść atrakcyjność ogłoszenia.

Jeżeli prowadzisz biuro nieruchomości, to za pomocą wirtualnych spacerów możesz polepszyć wyniki sprzedaży. Łatwiej będzie Ci też skłonić klienta do podpisania umowy na wyłączność.

Biznes online – jakie narzędzia są niezbędne?
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here